Mulberi
Pagi ni mcm2 perasaan yg timbul.. sedih.. risau.. happy sket.. macam2 laa..

Happy sket, sebab hari ni berat badanku dah turun 4.1 kg.. ehheh..Bolehlaaa kan.. dr tak turun lgsung.. Alhamdulillah...

Sedih.. risau... sebab mulai hari ni, urusan penghantaran/ pengambilan anak2 ke/dr sekolah akan diambil alih oleh pakcik van.. Sebabnya, encik hubby akan banyak kerja luar.. Oleh kerana kami hanya mempunyai sebuah kereta, nk tk nak aku terpaksalah menyerahkan tugas tersebut kepada org lain.. Sedih sebab selama ni aku/ encik hubby yg hantar dorang.. tgk dorang selamat masuk ke dalam kawasan skolah.. balik plak, tgk dorang selamat keluar.. Kalau dorang ade ape2 cerita/ mslh disekolah, pasti kami akan bercerita di dalam kereta semasa perjalanan balik tu.. Tp skangg.. Uwaaa.. sedih tawwww.. Dahla tu..anak bujangku lak mahu berjalan kaki sahaja kerana sekolah kebangsaannya hanya terletak kira-kira 400 m dari rumah.. Nk kuruskan badan, katenyee.. uhuu..

Ya ALLAH.. KAU peliharalah anak2ku.. jauhkanlah mereka dr segala malapetaka & bala bencana.. Kau lindungilah mereka dari apa jua keburukan.. dan KAU tenangkanlah hatiku ini ..

InsyaALLAH.. jika ada rezki kami mempunyai 2nd car, segala urusan anak2 akan aku ambil alih kembali.. (Pstt.. kalau ade sape2 nk jual keta murah2, bgtau la kat aku ehh.. ehehe)


4 Responses
  1. iNa Says:

    Doakan semua baik2 je mut..
    think positive k... :)



  2. Amin...smg dipermudahkan ursn...
    Insya-Allah


  3. PUTUBAMBU Says:

    doakan yg terbaik buat depa mul..
    sesekali hang intip le..ikut dari belakang...


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...