Mulberi
Last weekend, aku dgn hubby pakat basuh kereta samer2... Anak2, aku suh dok dalam rumah.. Bukan tak pernah bagi dorang basuh keta, tp nnti lain yg dibuatnyee.. Dpd kena bebel tak tentu pasal.. baik suruh dorang dok diam2 depan TV..

Dah tolong hubby, aku pon masuk dalam.. carik Sofea senyap jekk tak nmpk batang hidung.. Cari punye cari.. rupenye dia di sini...


Rupenye tgh mop lantai.. Ni kat bilik abg die.. Huhu.. Rajinnnnn anak darakuuu.. Tak yah suruh2.. Dia cakap, adik pon nak tolong ibu jugak.. Seingat aku, ni kali ke 4 dia tolong mop.. Mop satu rumah tau.. Bukan setakat bilik jek.. Sib baik le umah aku tak besarrrr


Bersungguh2 nampak...


Sempat posing dgn mop.. Hehe.. Sila abaikan perutnye yg seksisss itewww
6 Responses
  1. abbysyidah Says:

    rajinnyer anak dara mu....

    anak daraku belum tau lagi


  2. Mulberi Says:

    Takpe.. takpe Syidah.. ade byk mase lagi nak reveal kerajinannye itu hehe


  3. PUTUBAMBU Says:

    uish..rajinnya dia..!! bagus tu..
    sojuk porut omaknya ha.... hehee..


  4. kakngah Says:

    sonok ye ank dara dh blh hrp. tak bnyk, sikit ringan jugak keje kite.


  5. Mulberi Says:

    Put.. Kak Ngah.. mudah2an gitu laaa.. smpai ku tua nnti.. Kdg2 tanye gk, nnti ibu dah tua, adik jaga/ mandikan/ bedakkan ibu tak? Mestilaaa.. dia jawab.. Tp nnti bila kita tanye gitu die jadik sedihh.. ehekk.. aku pon sedih jugekkkk..


  6. Mama Nafis Says:

    waaaa rajinye anak ko mul..sejok ati ibu dia :)


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...