Mulberi
Smlm aku & family gi kuar bekfes.. Kebetulan dekat2 dgn meja kiteorg tu, ade satu family bawak budak kecik dalam 1 thn kot.. So, Sofea aku ni dok tgkkk jek budak tu tak kelip mata.. Anak bujang aku lak cam paham2 ape yg adik die tgh pikir.

Abg: Dik.. kalau tak dulu adik dah jadi kakak kan?
Adik: Nape lak?
Abg: Ye laa.. kalau ibu tak gugur dulu, tentu skang adik dh jadi kakak. Tp abg tetap dah jadik abg skang
Adik: (Diam je.. smbil terus memerhati budak kecik tu)
Abg: Adik, kalau adik nk adik lagi, adik kena la sembahyang.. Doa byk2 pd ALLAH
Adik: Adik sembahyang ape.. Hari2 adik sembahyang
Abg: Tp adik tak sembahyang subuh.. biase smbhyg asar & mgrib jekk.. Kalau adik tak sembhyg, camne ALLAH nak bagi adik lagii..

Huhuuuuuu... aku dgn laki aku speechlessssss
5 Responses
  1. neisya Says:

    aikkk...tadi ku dah komen...ilang ke...??

    daku pun spechless mul...huhu...

    kalau dia ada...tentu baya aqief kan?
    kalau mu nak pinjam aqief sejam dua..habaq la...boleh ku meronggeng ngan hb...hehe


  2. Nieza Ishak Says:

    adeiii ...

    budak2 skrg pemikiran pun cam dah dewasa.

    Bujang dah anak ko mul .. sok2 dapat menantu dahhh ..


  3. Mulberi Says:

    Neisya..
    Ha'ahh.. Kalau ade, tentu dah lebih kurang jek umur Aqeef & Zulaika.. Tp ape pon, ku redha dgn setiap ketentuan-NYA.. Mu nak kasik pinjam Aqeef, tak mainla sejam dua.. Paling kurang 2 bulan.. blehhh????

    Nieza..
    Tu la kadang2 tak tercapai dek akal ni.. dgn pertanyaan/ kata2 dorang.. Nak bermenantu mendenye nieza oiii.. kuar bilik air selamba jekkk bogel lagik!! huhuuuu


  4. Mrs. Asida Says:

    hehe Budak2 zaman sekarang.. hehe
    Anak2 itu rezeki...


  5. Mulberi Says:

    Ye la As..
    Kalau takde dorang, tak meriah lak rumahhh


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...