Mulberi



Happy Birthday Faizeen.. Ni lah Moist Choc Cake yang ku buat.. Tgkla tu betapa bersemehnya topping.. Ni nk kena gi deco class gak ni.. Heheh.. Tp syedappp tauu.. Kekekek.. Puji diri sendiri.. Tulisan tu pulak adalah hasil tangan abah Faizeen.. Ku lom berani nak menulis atas kek, so suh Abang je buat.. Ape2 hal, buleh le ku kutuk dia.. Hehhee.. Just a joke Bang! You're always the best for me.. Mmmuuahh!
Sekali pandang, nampak macam batman tu tgh angkat takbir nak solat .. kan.. kan..


Juadah nasi ayam.. Ade lagi juadah lom letak, nugget.. Ku tgh goreng kat dapur.. Hehe



Nasi ayam.. yumm.. yummm.. Mul's chicken rice


Ayam bakar.. Kurang kalori..


Kek yang dah dipotong.. Gambo blur sketttt









2 Responses
  1. neisya Says:

    semua mu masak sendiri ke mul?...rajinnyaaaa..

    sedapnya ayam panggang tu....nasi ayam mul nampak best..kalau ku duk kat situ...harus ku lupa diet ku ni...ekekek..


  2. Mulberi Says:

    Ha'ah neisya.. Semua masak sendiri.. Maklumla dok di perantauan (ecehh.. cam dok kat England lak..kekeke)
    Nasi ayam ni mmg slalu masak sbb feveret anak2.. So ku dah tak kisah sgt lg dah dgn nasik ayam, masih buleh teruskan diet..heheeh


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...