Mulberi


1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda
Sudahhhhh

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini
1. Orangnye kecik comeiii jekk.. Tengok gambo je.. Lom pernah ketemu lagi
2. Dah ade anak sorang.. tapi menten cam anak daresss..
3. Muka ade iras2 cina sket.. Maklumlee.. mix chinese
4. Kalau kat forum tu, mmg peramah laa..
5. Yg lain2, lom beramas mesra lagii.. ehhehe

3. Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award
1. Penuh dengan sifat2 keibuan.. auwwwww *jangan muntah yekk.. hikhikk*
2. Aku suka masak, dikala rajin.. Kalau malas, makan kat luar je laaa huhuuu
3. Aku suka fotografi.. bercita2 tinggi nak tangkap itu DSLR satu.. tp ntah bile laaaa
4. Sejak dari anak dara, sampai la beranak dua, internet & aku tak boleh dipisahkan.. hehe
5. Aku ni jenis panas baran gak.. Tp don't worry.. aku mudah cool..
6. Anakku ade dua.. sorang teruna & sorang dara
7. Biase kalau marah kat hubby, aku diammmmmmmmmm jek
8. Kalau aku tengah sedih @ susah hati, aku akan mengemas tanpa henti..
9. Aku ni sometimes boleh jadi peramah.. buat sometimes pemaluuu.. kehkehh
10. Aku dah letih nak taip 10 fakta tentang diri akuu.. buleh gitu?

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
Whatt?? 10?? Banyaknyeeee
Emmm.. sape ekk??
1. Neisya yang sentiasa jauh dimata tapi dekattttt dihati.. Tgh bercuti ke muu?
2. Mai the tokey tudung - anniversarynye, same dgn birthdayku.. tahun je lainnn
3. Iza Aziz - The stockbroker (ehh.. betul ke Iza?..heheh)
4. Nieza - sifoo breastfeed yg terkenal seantero alam maya.. Sudikah ko terima award dr ku iniii
5. Puteh- ko slalu intai blog aku kan.. meh ahh amik award & tag ni..

Err.. 5 je la ekkk...
2 Responses
  1. ana Says:

    mul....tag lama mu pun ku belum jawab....ekekek...takpa, nnt ku jawab ye....


  2. Mulberi Says:

    Takpaa.. takpaa.. akan ku tungguuuu


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...