Mulberi
Kuang kuang kuang...
Dgn malu2 siput aku membisikkan, majalah NUR edisi April 2009 ade citer pasal aku & family aku.. Muakaka.. Ni si Del aka Yan le yg pagi2 sms aku.. 'citer ko dah kuar NUR.. Ko tau takkk?? Hamba Allah ni jugakla yg dok canang berita seantero rakan2 forumku.. Menyebabkan aku sebagai tuan empunya diri yg belum lagi memiliki majalah tersebut, dgn penuh debar & berkobar2 meredah malam mencari kedai2 buku semata2 nak carik majalah.. Huhuuuu.. Akhirnya.. dapat jugak ku baca artikel iniiii.. 



Kehkeh.. Anak2 aku bersorak kegembiraan tgk gambo ibu & abah dalam mag.. (Al-maklumla.. kita ni bukan selebriti ... so ala2 jakun pun aderr) Gambo dorang pon ade gk, so masing2 puas hati.. 
Tapi bila baca2 balik artikel tu, malu pon aderr.. Especially part "hidung tak mancung, pipi tersorong2 tuuu" Huhu.. Idung aku mancungggggggg pe!!!

P/S Gambo atas tu mase tahun 2006


10 Responses
  1. Nieza Ishak Says:

    wawawawawa .. aku kena carik nie ....
    awat gambar 2006


  2. Mulberi Says:

    Ye la.. die nak gambar yg lame2.. mengenang nostalgia.. kalu buleh gambo kawen.. Tp gambo kawen aku huduhhhhsss
    Awatt.. tak sama ke muke aku dgn skang?? Kehkeh


  3. neisya Says:

    autograf pleaseeeee.....!!!

    mul, awat tak habaq, neisya taktau pun....nnt nak p cari majalah ni.....


  4. Mulberi Says:

    Cehhh.. mu ni neisyaaaaa.. muakaka

    Ni dah habaq la nii.. Smlm Del dah canang kat BPL tu.. Neisya tk perasan kottt


  5. PUTUBAMBU Says:

    wah..wah..glamer le kawan aku ni kejap.... hehehe...


  6. Mulberi Says:

    Kalau ade ape2 cerita menarik, meh aku promote ko lak kat reporter tuu.. eheee


  7. waaa...bakal jadi selebriti nih...


  8. Mulberi Says:

    Huiiiiii.. jauh lagi nk sampai tahap tu Maii.. ekekek


  9. adha Says:

    wakakkaka aku ker? aku tak bersalah....


  10. Mulberi Says:

    Bukan. bukan ko laaa... ade la.. sorang hamba ALLAH yg dok kat Kluang.. tapi dok ulang alik ke JB jumpe laki dierrr.. ekeke


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...