Mulberi

Minggu ni, aku jumpa 2 kawan..
1st.. Jumaat malam mengatur semula pertemuan dengan kekasih lama.. hehe.. takla.. nk kena belasah dengan cik abangku???!! Actually jumpa dengan seorang sahabat se-state, se-universiti, se-fakulti se-course dan se-kuliah.. Kisah zaman muda2 dulu le ni.. ehe.. Aku mula kenal die mase mengikuti program BTN lepas SPM dulu. Tp tak sangka lak lepas tu kami ditakdirkan untuk berjumpa lagi diprogram matrikulasi di Kulim. Then..sama course di sebuah IPT di Selangor (cewahh.. nak cover le kununn).. Mulanya aku dengan dia takla rapat sangat, sebab dia ni jenis yang kalau bercakap, agak sinis orangnye.. Tp lepas graduate, kebetulan dia call aku sebaik saja aku baru keluar hospital selepas menjalani pembedahan.. Bermula dari saat tu la, kami jadi agak rapat dan urusan pertunangan hinggalah ke majlis perkahwinan aku, dialah yang banyak membantu.. Thanx Na...
.
Huduhnye muka aku mase niii kan.. Kebetulan dia sedang ber out-station di JB, so kami pun jumpa balikla.. Walaupun masing2 dah jadik bini + mak orang, tapi perangai gila2 mase study dulu masih terbawak2 lagiii ..heheheh.. Anak2 aku tumpang gelak je dengar cerita2 kami

Pertemuan ke-dua..
Petang tadi aku jumpa lak dengan seseorang yang ku kenali dari forum cari.. Iaitu singamerah dari board stock & economy.. Nick je nampak garang.. Tp orangnya sweet, ayu & lemah lembut. Actually ni pertemuan kami yang ke-3.. maklumla atas urusan .. emm.. urusan ape ekk.. sape2 yang selalu ke board stock & economy, tau la siapa singamerah di sana.. Gambo??.. rasenye tak yah la.. kang ramai lak yang nak berkenalan dengan dia.. sebab still single.. eheeee..
0 Responses

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...